KLACHTENREGELING

KLACHTEN WORDEN AFGEHANDELD VOLGENS DE WETTELIJKE RICHTLIJNEN

Mocht uw wens artikelen te retourneren gebaseerd zijn op de kwaliteit van een product, dan vernemen we dit graag binnen 14 dagen na ontvangst. Over de retourprocedure vindt u meer informatie in de rubriek "RETOURNEREN".  

Ook voor andere zaken die u graag opgelost ziet, kunt u zich melden via mailadres info@hetwitteluik-shop.nl. 

Binnen 14 dagen na de melding ontvangt u een bevestiging alsmede een inschatting hoe lang ervoor nodig zal zijn de klacht op te lossen.

De wettelijke termijn voor een oplossing is 30 dagen maar als de omstandigheden dit rechtvaardigen mag de leverancier een langere periode gebruiken. Het Witte Luik zal dit duidelijk communiceren zodat u te allen tijde weet waar u aan toe bent.

Wanneer direct bij de melding van de klacht duidelijk is wat de actie van Het Witte Luik moet zijn, dan wordt u  zo snel mogelijk ingelicht. Indien dit leidt tot bijvoorbeeld schadevergoeding / terugbetaling, dan dient Het Witte Luik dit binnen de genoemde 30 dagen te doen.

Het kan gebeuren dat Het Witte Luik afhankelijk is van een 3e partij om eerst relevante informatie te verzamelen. Denkt u aan de situatie waarbij PostNl of DHL ons meldt dat het pakje is afgeleverd maar u stelt daarentegen helemaal geen pakket ontvangen te hebben. Wij zullen dan de vervoerder eerst onderzoek moeten laten doen en die partij heeft daar enige tijd voor nodig. Tot die tijd zullen wij geen vervangende producten kunnen leveren.

Wij houden u zo goed mogelijk op de hoogte tijdens het gehele proces. Zolang wij in afwachting zijn van informatie door derden, kunnen wij niets concreets voor u doen. Dit betekent niet dat de zaak wat ons betreft al afgesloten is. U mag uiteraard rekenen op een billijke afhandeling dus die oplossing komt er. Houdt u er aub wel rekening mee dat dit niet altijd binnen een paar dagen kan. Wij vertrouwen op uw begrip.

Wij stellen het bijzonder op prijs indien we elkaar gedurende dat proces beleefd en vriendelijk blijven benaderen. Kleine moeite, groot plezier!

GESCHILLENCOMMISSIE 

Mochten we uiteindelijk niet naar uw genoegen tot een overeenkomst komen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie. Ook daarbij kunt u rekenen op onze medewerking, wij zullen de benodigde informatie ter beoordeling overhandigen aan de commissie en ons houden aan de uitspraak. 

De Nederlandse Geschillencommissie Algemeen is bereikbaar via www.sgc.nl.  
Het Europese ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

Aanbieding

Gastenboek

  • 15-04-2017 - Goede middag... heb net mijn bestelling binnen gekregen..Het is echt...  lees meer
  • 13-04-2017 - Vandaag mijn bestelling ontvangen, wat een Feestje, zo mooi verpakt,...  lees meer
  • 12-04-2017 - ...Vandaag mijn pakketje ontvangen met de prachtige hobbyspulletjes, en wat...  lees meer
Plaats een bericht

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2011 - 2017 Het Witte Luik | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie?
Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen.

Waar worden cookies voor gebruikt?
Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger.

Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies.
Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser.

Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies?

Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen.

Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies.

Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen?
Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.